Uczniowie NLO SMS PZHL na wycieczce turystycznej w Beskidzie Niskim

SAM_0694W niedzielę 13 kwietnia odbyła się planowana wycieczka turystyczna . Trasa wędrówki wiodła czarnym szlakiem od miejscowości Rzyki Jagódki do schroniska „Pod Leskowcem” przez Potrójną, Łamaną Skałę do wsi Rzyki Praciaki i Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego „Czarny Groń”. Pogoda sprzyjała uczestnikom wycieczki, którzy wśród narzekań i złego humoru z powodu wysiłku, okazywali zainteresowanie pięknymi widokami i budzącą się do życia przyrodą. Uczniowie zainspirowani tradycją Niedzieli Palmowej zrealizowali film krótkometrażowy z palmą w roli głównej. Wrażenia  z wycieczki w sposób zwięzły prezentuje Kuba M. z klasy Ib:

Wyjechaliśmy na wycieczkę w góry o godzinie 8:00. Po przybyciu na miejsce  ok. godziny 10 wyruszyliśmy od razu na szlak. Po ciężkiej wspinaczce i wielu postojach wdrapaliśmy się do schroniska. Następnie po krótkiej przerwie kontynuowaliśmy marsz. Idąc około 2-3 godzin, już lżejszą trasą, dotarliśmy do wyciągów. Potem stokiem udaliśmy się w dół, zmierzając w stronę karczmy, by nareszcie odpocząć. Z karczmy,  tym razem, spacerem  udaliśmy się w stronę parkingu, gdzie na miejscu mieliśmy czas wolny na własne zachcianki. Około godziny 17 byliśmy już przy  lodowisku  w Sosnowcu.

Kuba M.

Kliknij na zdjęciu, aby zobaczyć całą galerię.